Την έγκριση διαδικασίας σύναψης δημόσιας σύμβασης για την προμήθεια και εγκατάσταση Συστημάτων Επιτήρησης (TAR) για την διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας στις Τερματικές Περιοχές των Διεθνών Αερολιμένων Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου, Ρόδου και Κέρκυρας, στην Τερματική Περιοχή του Αερολιμένα Ανδραβίδας και Συστημάτων Επιτήρησης Μακράς Εμβέλειας για την διαχείριση της Εναέριας Κυκλοφορίας Διαδρομής (En-route), στις θέσεις, «Μενετές» Καρπάθου, «Αττάβυρος» Ρόδου και «Βίγλα» Λήμνου, ενέκρινε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Η σύμβαση είναι συνολικού προϋπολογισμού 53.600.000 ευρώ με ΦΠΑ.
Η ανωτέρω σύμβαση εγκρίθηκε, λόγω της αναγκαιότητα εφαρμογής των Ευρωπαϊκών Κανονισμών, που αφορούν στον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Ουρανό (SES), όπως τροποποιήθηκαν μεταγενέστερα και ισχύουν και ειδικότερα τους:
α) ΕΕ 1770/2023 της 12ης Σεπτεμβρίου 2023, για τον καθορισμό απαιτήσεων για την αναγνώριση αεροσκάφους με σκοπό την επιτήρηση και την διαλειτουργικότητα επιτήρησης στο πλαίσιο του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού.
β) ΕΕ 1771/2023 της 12ης Σεπτεμβρίου 2023 για καθορισμό απαιτήσεων για τη συντονισμένη εκχώρηση και χρήση κωδικών ερωτηματοθέτησης τρόπου λειτουργίας S (MODE-S) στον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Ουρανό, όπως τροποποιήθηκε μεταγενέστερα και ισχύει.
γ) ΕΕ 549/2004 της 10ης Μαρτίου 2004 για τη χάραξη του πλαισίου για τη δημιουργία του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού.
δ) ΕΕ 550/2004 της 10ης Μαρτίου 2004 σχετικά με την παροχή υπηρεσιών αεροναυτιλίας στο πλαίσιο του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού.
ε) 2803/2024 της 23ης Οκτωβρίου 2024 για την οργάνωση και τη χρήση του εναέριου χώρου στο πλαίσιο του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού.
στ) ΕΕ 1139/2018 της 4ης Ιουλίου 2018 σχετικά με τη διαλειτουργικότητα του ευρωπαϊκού δικτύου διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας, αλλά και
-Την παράβαση (2024)2237 (βάσει του άρθρου 258 ΣΛΕΕ): Μη συμμόρφωση της Ελλάδας με την Οδηγία 2018/1139 στον τομέα της πολιτικής αεροπορίας λόγω μη εφαρμογής της ατομικής αναγνώρισης αεροσκαφών (MODE S).
Όπως αναφέρεται, τα υπάρχοντα εγκατεστημένα συστήματα επιτήρησης, λόγω παλαιότητας και τεχνολογικής απαξίωσης, αφενός δεν δύναται να καλύψουν τις προαναφερόμενες επιχειρησιακές απαιτήσεις, αφετέρου δεν δύναται να αναβαθμιστούν προκειμένου να ανταποκριθούν στις δυνατότητες αυτές.
πηγή: metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.